My new designer bag: RSVP Paris Mini 5 Doors Bag

RSVP-paris-bag-mini-5-doors-black

RSVP-paris-bag-review

RSVP-paris-bag-mini-5-doors-black

RSVP-paris-bag-mini-5-doors-black

RSVP-paris-bag-mini-5-doors-colours

RSVP Paris Mini 5 Doors Bag has been made in black, khaki, cognac, green and chocolate.

 

Last year I treated myself with a lovely black clutch bag from RSVP Paris, a French brand that produces leather bags and accessories in limited series (numbered from 1 to 500). Once a series is sold out, it’s gone forever. I’ve been a huge fan since then and followed the hashtag #rsvpparis on Instagram; thanks to this, I spotted a picture of a Korean girl holding a never-seen-before RSVP Paris. Does love at first sight exist? Hell yes!

Long story short, I wrote to the customer service because I couldn’t find that bag online and I discovered it was called “Mini 5 Doors Bag” and produced in extremely limited quantities (a few pieces per color), available for a very short amount of time for 495€. Unfortunately, it’s not available anymore, however, it’s so beautiful I wanted to share it with you.

 

 

L’anno scorso ho acquistato una borsa nera di RSVP Paris, un brand francese che produce borse e piccola pelletteria in serie limitate (generalmente da 1 a 500 pezzi). Una volta esaurita la serie non viene più prodotta. Da allora, ho iniziato a seguire l’hashtag #rsvpparis su Instagram; grazie a questa mossa, qualche mese fa ho beccato la foto di una ragazza coreana che teneva in mano una borsa di RSVP Paris mai vista prima. Esiste l’amore a prima vista? Sì!

In breve, non trovando questa borsa sul sito, ho scritto al servizio clienti che mi ha detto che si trattava della borsa “Mini 5 Doors Bag”, prodotta in pochi pezzi (un paio per colore) e disponibile per pochissimo tempo al prezzo di 495€. Non è da me spendere una cifra del genere riflettendoci per soli venti minuti ma l’amore è amore (e dentro di me stavo già pensando alle entrate extra che mi sarebbero arrivate e che avrebbero risanato questa considerevole spesa lol). Purtroppo non è più possibile acquistare questa borsa ma è così bella che volevo condividerla con voi!

 

Follow on Bloglovin

Follow:
The copyrights of the pictures in the collage are owned by RSVP Paris.